Mar 11, 2009

pg yg indah

hye!!

arini bgn pg dgn penuh smangat.. nk g klas awl.. slalunye aku smpi mesti 15min pas klas start.. hehe..tp arini len.. kenape???

hahaha... sbb arini sv aku start ajar subject power system operation smpi la final nnt.. aku siap pki bju kurung lg.. dlu2 ms thn1 mmg slalu la pki bju kurung.. ble da besa ni.. hampeh.. jgn harap la.. disebabkn die nk aja aku kne la bsiap awl.. nk jge reputasi la konon.. hehe..

actually bkn pe, sbb lpas aku blk LI, yg ajar sume bapak n ibu.. kdg2 pening otak aku nk translate ape yg dieorg ckp tuh.. lg2 bapak.. pekat sguh indonesia die.. tu yg aku kdg2 rs becinte gle nk g klas dieorg.. (dlu2 arwah nenek aku ske gne perkataan becinte merujuk kpd 1 persaan yg sgt mls tok melalukan sstu kerje)

tp rmi je yg xske sv aku neh.. lg2 bdk laki.. aku pon x phm.. haha.. maybe sbb aku mmg ske die kot.. ooppss.. haha.. die sudah bkahwen ok.. jgn slh phm.. pd aku die seorg pensyarah yg bgs sbb sntiase cbe tok deliver sstu tu smpi sume phm.. cnthnye fyp aku.. kalo aku g jmpe die dgn otak kosong pon, ble kuar je dr blk die mesti otak berisi hmpr 70%.. sntiase ade solutions tok every problems..

mm.. tu je aku nk tulis.. esk kol 9 ade date dgn die.. so, aku kne cont dgn fyp blk neh.. eh jejake,xmo jeles k..gadis g jmpe die ats dasar keje tau bkn psl hati keyh...hahaha..




10 comments:

Anonymous said...

muahahahahahaha..kamu kan...bikin kontreversi je tau..saya tahu mmang banyak kan sayag SV kamoo..hikhikhik..kisseri

yaNiE said...

p rmi je yg xske sv aku neh.. lg2 bdk laki.. aku pon x phm.. haha.. maybe sbb aku mmg ske die kot.. ooppss.. haha.. die sudah bkahwen ok.. jgn slh phm..

p/s: yati..kuota 4 taw..hahaha..boleh jek tempah kat sv kamu tu..kosong lg 3 kan..:P
patut r..mmg pelik gak yati tetiba pakai bj kurung..rupenye ade maksud tersembunyi..wakakaka...

norhayati binti hamzah said...

norish: sv sy best.. kmu jeles kn =p

yanie: pergh!!! abesla kalo jejakeku bc neh.. mau berapi die nnt.. abes die cut allowance bln ni nnt yanie...haha..

мyΞ'™ said...

alamak yati..jgn ade skandal dah la..ngeee~

baik2 weyh..my sv also indonesion..
hoho..careful.
eventho da veteran but he still auuwwwmmm...dem!!

*tibe2 aku risau..ngahaaahhh*

norhayati binti hamzah said...

mye, my sv is malaysian ..hahaha... yg ajar sem neh je sume indonesian.. n mmg pon yg bpk2 neh mmg kme careful sket..

Anonymous said...

Yatie: mmg pon yg bpk2 neh mmg kme careful sket..

Noriz: muahahaha..hari nie pon bapak yang sayang kamoo 2 cari kamu tau....hahaha..SV kamu 2 saya masih berpeluang tau..kena pakai ayu2 sikit esok ngan jumaat nie..baru ilmu lekat di hati....

Yanie:yati..ayat noriz mmg xley blah kan..kan..hahaha

z u l p j l a d d said...

heheh
bangga en rafi kalo bace blog kamu ;p
silap2 dia g kls pki bj kurung gak

Anonymous said...

haha..yati2..smpi msk blog dia pkai baju kurung..igt kn smlm br blk dr ngaji ke cramah maulidur rasul ke..haha

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

Post nie buatkan aku semakin risau dengan FYP...dah la aku jarang jumpa sv...kalo jumpa pun input 0...output 0...dapat tandatangan buku log jer...

Unknown said...

mommy penggatal... haha~~