Mar 7, 2009

maaf

hmm....
aku bgn dgn harapan arini aku akn siapkan keje2 yg da bertangguh..
aku siap mcm yg dijanjikn...
tp tbe2 aku bengang..



nape nk mara2 aku??
aku da siap kot.. x bole tgu kejap??
slame neh aku mennggu pnah ke fikir ape aku rs?
bkn skali, bkn 5 kali, bkn 10 kali..
tp almost hari2...
kalo aku bengang pon aku diamkn aje...
plg2 pon aku bwat muke..
mulut ni da letih nk bckp...
tp..



ble org nk sound aku sbb aku lmbt mmg aku bengang..
aku marah...
sorry la kalo aku skt kn hati sesiape..
tp aku mmg skt hati....
sbbnye, aku jenuh menuggu dr dlu tau x??
tp xkn aku lmbt sket, da nk melenting??



mmm...
td aku mmg emo...
tp aku da nangis sepuasnye.. da lege so da bole fikir scr rasional sket...
huhu...
aku mntk maaf kt sesiape yg terase...
mungkin aku de slh gak...
tp aku x bniat pon nk bwat ade pihak yg tertunggu2...
sumpah x, sbb aku tau sgt cmne rs kalo jd penunggu ni..
aku pon manusie jugak ade hati dan tahap saba aku ade limit...

maafkan aku



3 comments:

мyΞ'™ said...

sabar yati.
i feel like this once.
i know how it feel.
sabr je la..

myatiqah said...

kalo dlu aku sgt mnjg ht org..
kalo aku pnh sakit ati ngn org2,mgkin diepn pnh skit ati ngn aku..
tp sorry to say, tu dlu..
mcm aku je yg kna jg ht org,so lantak kau la..
aku xprlu jg ht kau lg..aku pn ade ht jgk..tmbh2 ngn org yg xreti nk respek org laen..

tp yatie,trpulangla kt yati...kalo yati leh sabar,sabar jela..

yaNiE said...

btol jgk kate tiqah tue..
tp..selagi yati mampu bertahan..
mampu bersabar..kuatkan hati yati k..
xmo tensen2..jgn sedey2 tau..

benteng keimanan adalah kesabaran yg tinggi. :)