Jan 24, 2009

zoom malaysia


i'll be away for another holiday...
hahaha....
korg jgn jeles k..
aku nk g penang-bkt merah-penang...

this time best sket sbb ade jejake ku..
udah lama nggak ketemu sama dia..
kangen banget aku deh...
hahahaa...

korg nk pesan pe??
penang feymes dgn buah pale...
aku blikan korg buah pale je eh???
hahahah

aku br bek dr food poisoning..
cilake itu mamak..
bg aku kuah tosai basi..
abes tekene muntah2 n cirit-birit..
oleh kerane mau bcuti, aku pon mengambil langkah awal dgn pergi ke klinik..
smlm mkn ubat, alhamdullilah da ok arini..
hehe...

gong xi fa cai n happy holiday to all of u..


1 comment:

Live Up to Potential said...

Ya Allah, biar btol maksu nieh. Bape bnyk kali pegy vacation dlm stahun nieh? Mummy bwk ktorang pun like skali tahun je kot. Hahah. Tape lah sy paham. Tahun ni kan tahun las maksu lah. Pegy hangout3. Ok tade kne ngene. HAha