Jan 15, 2009

worst of Gaza

arini aku bgn pg sbb aku sahur.. pose sunat n ganti.. hahaha.. biase arr pompuan kn.. korg phm2 je la... sementare nk tgu msuk waktu subuh, aku bc email2 yg aku dpt from kwn2 n multiply.. aku join da lme multiply ni tp x aktif pon.. tp die slalu anta update kalo ade org post new blog ke, new album ke or new video... n skang ni aku slalu received vid psl ketengan kt palestine.. sdey je ble aku tgok... bodo punye israel.. mmg aku x sbr nk tgu balasan ALLAH kt lahanat2 itu.. sguh kejam...

then aku bace 1 artikel ni.. Worst of Gaza: Even the dead can’t Rest In Peace!... Gaza tu da mcm graveyard je.. xtau nk tanam jenazah kt mne smpi kne bury blk kubur2 da yg ade penghuni... kesian kn... ni sume keje israel yg keji xde hati perut.. mmg die xde hati pon... mereke tegolong dlm golongan yg bangang... xde tamadun.. huh!! aku mmg sguh marah ni... huhu

and skang, osama bin laden pon nk join mempertahankan Gaza..
Bin Laden urges jihad against Israel ... aku setuju yg ni , "Islamic nation, you are capable of defeating the Zionist entity with your popular capabilities and your great hidden strength — without the support of (Arab) leaders and despite the fact that most of (the leaders) stand in the barracks of the Crusader-Zionist alliance," bin Laden said... aritu aku bc blog abg atan psl israel.. korg bc then korg mesti setuju yg kte mmg ade hidden strength..

moh le kte bedoa rmi2 supaye israel yg jahanam tu mndpt balasan yg setimpal dgn ape yg die da bwat kpd umat islam yg x bedose.. walaupun aku ni bkn la baik sgt, tp aku sgt sdey ble tgok kejadian2 ni.. aku rs sayu sgt.. kte yg slamat skang ni patut besyukurkan... ok la.. nk bwat fyp ni.. sekadar bekongsi je.. daa~

5 comments:

myatiqah said...

memang..lagi kalo tgk anak2 kecit mati,kna tembak,runtuhan tanah dsb..
aku ade tgk gmbr dak palestine ni yg kematian mak die.mak die smpat say sumting sblm mghembuskn nafas trakhir tu..bygkn ape prasaan si anak td...
benci btol kalo ingt israel bangang nih..dahla bangang,xmalu lak tu nak amek tanah org..
tp ape yg mampu kte lakukn,jus leh berdoa je utk rakyat palestin...
& jgn lupe boikot barangn si laknat itu..
peace~

norhayati binti hamzah said...

tu la psl.. xde hati perut lngsng.. bodo arr...

Jalaks said...

si atikah ni ayat die aku takleh blah..dah macam laki aku tengok..haha..ehh..ape hidden strenght tuh ehh..kalu tahu mesti leh hapus kan..ish..aku bukan nak cakap ape..dah termaktub yang bangsa yahudi ni bangsa yang paling bijak kat dunia..wat ever kite buat dioang dah lama prepare..tapi just cube je lah..tapi kalu ade peluang bunuh mmg aku buat..heheh

myatiqah said...

uik..ayat bleh mmbezakn ke?aku rs aku da cuba sesopan mgkin dlm berblog ni..hehe
emm,hidden strenght tu wjud bile smo umat islam d dunia ni brsatu...bile?sah² aku xtau...

norhayati binti hamzah said...

i agree wif u tiqah.. ble umat islam da besatu mmg xde ape yg bole tanding kehebatannye.. tp ble tu mmg xtau la kn...