Dec 14, 2008

sehati berdansa


sejak aku blk umah,aku layan la gak sehati berdansa..ms season 1 pon aku layan je..not bad la..vee n shidi mmg aku da jangke akan mng sbb dieorg mmg best..emm..tok season 2 ni,aku plg ske Lis n fauzi..aku rs dieorg cam perfect..bkn pe,kalo nk compare dgn yg pro mmg la x sehebat mne kn..tp dieorg able to give the best even ms yg diberikn tu pndek je n bknnye ade pengalaman pon..khai n rosma pon not bad gak..kmas je ble dieorg menari...haha..da mcm juri profesional plak aku ni..ok la kn..yg aku x brape nk ske amyza n laki die..bkn pe,kalo ikut kn dieorg tu biase je la...x la sehebat lis n fauzi...tp tu la..maybe dieorg tu rmi peminat kn..tu la leh bethn smpi skang kn..huhu...mlm ni penentuan sape msok final..aku harap2 sgat lis n fauzi dpt msok..khai n rosma cm susa kot sbb kalo korg tekan butang R kt remote astro tu,peratus amyza mesti lbh dr 50%..so mmg sah2 la dieorg tu da msok final..aku x ksh sgt la..tp aku akn ksh kalo lis n fauzi x msok...hahaha...


sbnrnye,bkn masalah msok final ke x..sbb prog ni pon sbnrnye tok tujuan kebajikan..so,sape yg msok ke,tersingkir ke sme je..hehe..cme biase la kan..manusie..hahaha...so korg undila tau pasangan yang korg ske..aku ni pon ckp je lbh...xpnah pon nk undi...hahaha..bkn pe geng..aku ni student lg..bknnye da keje..so kne arr sep2 sket..hehe..korg pon mesti sme je kn...x yah arr nk tipu..hahahaha

to lis n fauzi : gud luck yer...







No comments: