Dec 26, 2008

gedik???

ble korg tgok org gedik,ape yg korg rs?? menyampah?? meluat?? benci?? rs nk sepak je muke die kn.. btol kan.. jgn nk tipu..aku tau.. haha...
tp pd aku,gedik x slh.. lantak arr seseorg tu nk gedik ke x kn..dr bzbody hal org kn..aku plg benci org yg sebok2 nk jge tepi ken org len ni..kdg2 bkn nk jge je,ade tu siap nk msuk agaknye dlm kain org..ade weii org cmni..aku pnah jumpe..haha..emmm, ade satu pg ni.. aku dgar kt hot fm AM krew.. topik die 'sape lg gedik,laki ke pompuan??' .. menarik gak aku rs.. cme aku x folow dr awl sbb bgn lmbt sket..hehe.. biase la kan.. samb blk, pastu ade caller ni.. its a girl.. die luahkan la yg die menyampah gile ble tgok pompuan gedik ni... cm konon2 x yah nk gedik2 sgt.. bwat malu je.. ms aku dgar,aku cm tepikir sejenak.. emm..nape seseorg tu gedik??
adekah keturunan?? or terpengaruh?? atau nk attention?? or saje2??manje pon bole jugak kn.. tp aku rs la kn.. sume org ni sbnrnye ade sifat2 gedik ni.. cme antare menonjol atau x je.. btol x?? aku rs la kn... sbb kdg2 aku tgok,org yg bek pon ade ms die gedik gak.. haha.. ntah la.. ni pendapat aku je... korg aku xtau la kn.. kalo pompuan aku rs normal.. tp kalo laki,eee..mmg aku menyampah.. bpk x macho nye lelaki gedik kn... aku pon x hingin nk kwn.. bkn pe, gedik pompuan bole thn lg.. gedik laki ni..eee.. ntah la..can't imagine that...haha...

9 comments:

Live Up to Potential said...

haha. cuba bygkan syafiq menngedik. dah lah suara dia cam suara half pompuan and half laki bila dia gelak. pitching lari.nyilu pun ada. mummy ckp tak macho. ok tade mngene. gedik itu normal. ahah :D

norhayati binti hamzah said...

hahaha...sengal gle...x gedik pon rimas je nk lyn die,kalo gedik x tau nk ckp la kn..annoying gle...

Ifa said...

hee~ cam semua manusia tak kire laki or gurl ade tyme2 gedik nie je..cume lelaki gedik ngan org2 tertentu je kot..cth..ngan mama dier,or gf or wife dier..saje nak bermanje..(^_^)

norhayati binti hamzah said...

haha..kalo cmtu ok jek..tp kalo yg tu mmg x larat...

norhayati binti hamzah said...
This comment has been removed by the author.
Jalaks said...

alaa..gedik mmg ade kat sumer oang..cume nampak tak nampak jer..atau jelas tak jelas kegedikan dioang tuh..

aku pun gedik jugak..auuuwww~

tapi kalu yang gedik tu cun takpe..tapi kalu yang tak cun tuh rase cam nak kasi ular patuk bibir dioang jek..hahaha

norhayati binti hamzah said...

haha..ko ni kategori cun ke x??

Jalaks said...

aku mesti arr kategori hensem..ko nih..xyah berpura-pura tak tahu..aku tahu ko pn pk camtu..haha

norhayati binti hamzah said...

yuks!!hahahaha....